söndag

veckodagdagdagdag

hej i helgen!
jag tänkte att min vecka i bilder skulle få hamna här nu. håller på att städa mitt rum och tänka på kvällen. och på att det nog snart är dags för en frukost. med zach braff till sällskap. mmmmmm.
Image and video hosting by TinyPic
första praktikdagen var jag på möte ute i wik. jag insåg helt plötsligt hur vacker vintern kan vara och bristen på vår blev inte riktigt en lika stor plåga.
Image and video hosting by TinyPic
onsdag. domkyrka. freja. hannah.
Image and video hosting by TinyPic
för att caaarrrlll sjöng väldans väldans bra. på dark side of the dome.
Image and video hosting by TinyPic
poetry SLAM!
Image and video hosting by TinyPic
med dessa två flickr.
hejsvej öronpastej!

3 kommentarer:

  1. hihi åh! en bra vecka alltså! men liksom långsam. som alla veckor är just nu. jag behöver fart, kan du ge mig lite fart?

    SvaraRadera
  2. hannah: ja, väldigtbra vecka. jag behöver ofart känner jag. tid att kurera mig och vila upp. så fart från mig tror jag blir lite klent. däremot så ska vi ses på lördag! :D

    carl: PUZZZZ

    SvaraRadera