fredag

slowmowwwww

jag tänkte. först att jag bara skulle gå upp för trappen, in på min rum, slänga mina ögon på datorn, ta upp ögonen igen efter en minut och sedan gå ner igen och faktiskt hitta på någonting med min trötta syster som placerat sig själv i våran nya sackosäck.
jag tänkte om sen.
mitt absoluta megatidsfördriv fångade mig. i och för sig har jag två absoluta megatidsfördriv. ett av dem är facebook. det var inte facebook denna gång. jädra facebook förövrigt! jag bokstavligt talat hatar att sitta och stirra på vad alla andra gör när jag själv sitter hemma och ruttnar och jag hatar att jag alltid lyckas vädra upp sånt som gör mig avundsjuk, liten, ledsen, ömtålig och mesig för att sedan sitta och proppa i mig det. ord, bilder, meddelanden, statusuppdateringar, kommentarer, vänförfrågningar, uäääähhhhhhh. detta är någonting ohälsosamt och äckligt som jag seriöst borde ta och lägga av med.
mitt andra absoluta megatidsfördriv är, tro det eller ej (för finns det nåt bättre än facebooooook?!?!?!? Image and video hosting by TinyPic ),

[HAHA, jag flög just ut i cyberrymden med mitt cyberrymdskepp för att hitta ett sarcmark att ladda ner gratis. fast det finns typ inte, så nu har jag ritat en EGEN sarcmark!!! och nu kanske ni undrar vad sarcmark är....? hihi, det är klutten där bakom alla frågetecken och utropstecken! :D]

i alla fall! ...
det är BÄTTRE än fejjjjaann, och det är
ATT LÄSA MINA GAMLA BLOGGINLÄGG :D
så, jag tänkte om och jag fastnade framför min blogg, jag tänkte om igen, och jag tänkte att
heyyyy ett blogginlägg som tar mer än två sekunder att kasta ihop och som faktiskt innehåller lite tankar och lite ordbajs, det var länge sen.
så nu sitter jag här.
känner att jag redan villat bort mig totalt. börjat söka på sarcmark i stället för att skriva nåt vettigt/snedstreck/ovettigt och glömt om jag hade någon verklig baktanke till detta inlägg från början. hmmppfff.
dagen, kan jag säga, blev lite av en besvikelse. i alla fall såhär långt. dock kommer linn någon gång i kväll. tid okänd. eftersom hennes familj inte är världens bästa tidpassare. med det ska bli tres tres trevligt.
tres tres är franska tror jag. det betyder väldigt väldigt eller nåt sånt. hoppas jag i alla fall. men det tror jag!
hannah brukar skriva så ibland.
haha.
underligt.
känner mig helt plötsligt väldigt pepp på att ... faktiskt ... göra någonting av min dag! ska nog gå ner igen, dra upp min trötta syster ur sackosäcken och tvinga henne att dansa tango med mig eller så.
puss och gurka!

1 kommentar:

  1. hej hej igen!

    jag roar mig med att sitta och kommentera dina inlägg lite för mycket i efterhand. men ändå. det där sarcmark tycker jag var en väldigt finurlig uppfinning även fast den bara fick två stjärnor tidsfördrivets guldgruva youtube. jag insåg att den borde införskaffas som en nödvändighet i alla framtida mobiler jag tänker köpa eftersom jag alltför ofta blir misstolkad. nu ska jag vidare till nästa inlägg, tjingeling!

    SvaraRadera