lördag

det droppar ur mina högtalare

hejzzan.
jag är väldigt lördagssnygg, nästan söndagssnygg och hade snart tänkt sluta med det.
jag diskar stekpannor, tänker på min kamera, bryter av mina kluvna hårtoppar, diskar stekspadar, undrar hur folktandvården kom fram till att danny har ett värdefullt leende, lyssnar på skrapande läskiga ljud och vill ha ett riktigt somrigt ösigt regn.

jag vet att min vecka har varit väldigt bloggfattig.
jag vet inte om det finns någon annan som vet det.

men praktikens första vecka har liksom fångat upp mig totalt.
jag har min kamera full av skrikande bilder som vill ta sig in på min blogg.
de ska de snart få.
kände bara att jag behövde någon slags. orduppvärmning.
hejdår stortår

2 kommentarer:

  1. jag tycker om din blogg. jag läser den alltid när jag har tråkig håltimme i skolan. om det inte verkar som en komplimang så ska jag be om att få upplysa om att det faktiskt är det. puss!

    SvaraRadera
  2. hannah:
    wie! det låter bra! undrade lite om du fortfarande läste min blogg... har varit lite tomt här på kommentarer. men då vet jag, och att få fylla dina håltimmar är inte så illa det heller. :)

    SvaraRadera