onsdag

vi ritar. ritar och ritar.

Image and video hosting by TinyPic
jag lyssnar på deportees och är väldigt glad åt dagen. är väldigt glad att louise ringde mig och att hon tänkte på emmaboda. är väldigt glad för att hannah är en sån bra lyssnerska.
jag har varit hemma även idag. för första gången på länge upplevde jag total stentrötthet. jag brukar vara ganska duktig på att gå upp på morgonen, och jag tycker inte om att sova bort mina dagar. men i morse. jag vaknade som vanligt till christerrepriser och eftersom jag var hemma igår lyssnade jag extra mycket på p3 och därför kände jag igen nästan allting som sades. sedan bestämde jag mig (vilket jag egentligen redan gjort kvällen innan..) för att vara hemma. skolan fick vänta. så jag somnade om. för att sedan få svara på frågan om jag skulle stanna hemma eller inte av både mamma och pappa. och då kände jag mig stendöd. som att röra på munnen var som att lyfta ett ton. det gick knappt. sen sov jag. soooooooov och sov. tills jag vaknade (woah, jag brukar bli mobbad för att jag säger "sova tills man vaknar")
klockan halv tolv.
och det kändes inte alls som att jag hade sovit bort hela min dag, tvärt om! jag hade sovit fram den! eller vad nu motsatsen till sova bort blir. i vilket fall så har jag sovit bort det mesta stentrötta och förkylda nu (förutom mina skriknysningar som hela tiden ligger och skaver i näsan)
i morgon blir det skola och matteprov (haha. gud så jag tjatar om denna matte. men jag älskar matte. det gör jag faktiskt. när jag förstår och lyckas räkna ut x, när konstanterna hamnar där de ska vara och när jag kommer ihåg logaritmlagarna)
på fredag vox och hannah
på lördag lidingö och louise

framtiden kunde kanske se bättre ut. men det är väldigt väldigt kanske.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar