måndag

Hösttröst! (höstfilmen alltså!!!)



woah.
älska den. älska låten. älska mig.

6 kommentarer:

  1. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH vilken härlig höstkänsla freja!! jättevecker låt, håller helt med och baaaaaaaaaaaaaaah vad du är braaa! kunde inte slutat titta, lyssna och drömmas iväg.. den var jättefin och helt perfekt freja, bravo! du lyckades att beröra en liten fjutt med en stor förkylning, puss (utan förkylningsbasiller) på dig <3

    SvaraRadera
  2. oh :D tack så mycket! alltså den blev lite ihopslängd i all hast där på slutet på grund av min ilska som fortfarande fanns kvar lite.
    men efter alla om och men och kanske så finns den faktiskt.
    puss (med tillfriskningsbaciller) på dig!

    SvaraRadera
  3. Nice höstfilm där alltså, den var värd att du satt och dampa lite över den häromdagen. Riktigt mysig film som fick fram den härliga höstkänslan. Bra gjort där ;)

    SvaraRadera
  4. elin: haha! tack <3
    ja. usch. jag kände att jag var tvungen att bli klar med den helt enkelt. :)

    SvaraRadera
  5. åååh så mysigt. jag vill också ut i hösten och dricka varm choklad och mysa i solen. Fast det känns lite som de dagarna är förbi nu.
    Grannens balkongbord som de lagt en mycket fin presenning över flyger liksom omkring som en luftballong över hela balkongen. Lite roligt att se deras panikartade miner inne i lägenheten, men det har fått mig att inse att höstrusket är på väg.

    SvaraRadera
  6. joffan: att vara ute i hösten kanske börjar bli förbi.. men! snart är det vinter och jag har redan bestämt att vi ska åka pulka i någon stor häftig backe. och då måste man dricka varm choklad för annars dör man lite.
    sen borde vi sätta oss på dina grannars luftbalongsbord och flyga iväg också :D

    SvaraRadera