onsdag

kluns

humörsvängarna har fortsatt pryda min dag. jag har märkt att ledsamma saker gör mig mycket ledsnare än vanligt och att oledsamma saker gör mig mycket skrattigare än vanligt.
men i stort sett så har idag varit en bra dag.
en dag som jag inte alls hade velat missa.
jag har trasslat ut en del idag. sånt som legat långt ner i magen och långt bak i hjärnan och gjort sig påmint på dagar som dessa. det är väldigt bra. så bra att det tog ett tag innan det började sjunka in.
nu är klockan mycket och jag har brutit mot min egna häftstiftiga regel att jag ska gå och lägga mig senast halv tio. men jag är ledig i morgon. så det är inte så farligt.
jag har spenderat kvällen hos rebecka förresten. jag har fina bilder och en fin film.
nu har jag i och för sig mest trötthet. och borstade tänder. och en dag i morgon att ofylla.
mmmm.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar