lördag

sahara bor i öknen, hon gillar bara öken. hon brukar äta sand, ibland.

jag klev upp i morse och bakade scones. pang på sådär bara.
sen runt tio plingade det på min dörr och in kom mina frukostgäster.
vi har sysslat. och lyssnat lite på gamla inspelningar från när vi gick i sexan och låtsades vara trummande smurfar, astrid lindgrens själ eller kuratorer.
åh. den tiden var så rolig. allting var så främmande och så skrattframkallande.

fast tiden nu är inte så illa den heller!
tvärt om.
i och för sig har hela veckan varit väldigt mycket. känslor åt alla håll och händelser överallt hela tiden.
men. jo. på något sätt mår jag ändå bra.
har saker att göra. som inte alls vill göra sig själva. jag tror jag ska spela in någonting från vårat heltuffa band och ladda upp här. måste kolla med elin och linnea om jag får ladda upp deras låt sahara.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar