lördag

in her monumental arms

hej. känner mig lite kvällsgnällig. det var längesen jag kände mig så.
egentligen är det ganska bra att känna sig kvällsgnällig. som en kontrast. att det känns som en kontrast nu innebär att jag inte varit dagsgnällig idag. det är braoo.

annars så vill jag resa, flytta, åka bil långt bort, träffa främmande människor eller bara bo hos någon annan ett tag. min hemby är alltför lik en hemby och jag är lite trött på det.
MEEEEEEN.
i morgon kommer mina kusiner hit
på söndag åker jag till stockholm
på måndag om en vecka

SKA
JAG
SE
REGINA
SPEKTOR

inte ens svininfluensor eller hål i alla mina tänder ska kunna stoppa det.
så jag avslutar med veckans låt som ni kan lyssna er till sömns med
(och ignorera vad den handlar om, om ni vill kunna sova gott)

2 kommentarer: