måndag

ögonhänge, umgänge, örhänge







jag undrar varför teknikern på min skola höll sin haka rakt upp i vädret när han log sitt underliga robotléende.
kommer nog få fortsätta undra. om jag går och frågar kommer han nog slänga en dörr i mitt ansikte. eller något slags datorgrejs som jag inte kan namnet på.
kan inte namnen på några datorgrejs alls. har hört talas om att det finns något som heter processor.
klockan visar att min kväll har runnit iväg. jag hoppas att min lilla höstdepression är lika långt borta i morgon som den varit idag. för vet ni vad! jag tycker inte om höstdepressioner.

2 kommentarer:

  1. du har gjort om headern igen! vad fint detta var också!! :) och massor av söta bilder på dig :)

    SvaraRadera
  2. tacktack rebeckaaaaaa <3
    du är söt du också!

    SvaraRadera