onsdag

en mosad gecko

jag klarade av att skriva klart engelskan utan att ramla ur min säng av gråt och stress. jag är så himla stolt över det. helt på riktigt. för jag förstår verkligen inte vad som händer med mig. jag verkar liksom tappa all min koncentrationsförmåga mest hela tiden och bara klara av att tänka på alla saker jag måste göra och för allt i världen inte förstå hur min tid ska räcka till.
jag lyckas alltid fylla min framtid med en himla massa saker. alltid. på något vis. bra är det ibland. men nu vill jag bara få sooooova.

just nu känner jag dock för att gråta. trots färdiggörandet av engelskan.
jag vet inte riktigt varför. kan vara för att jag lyssnar på Don't Panic med Coldplay. dagens, veckans, månadens, året och livets gråtlåt.

men jag har varit på kortfilmsvining idag. kände mig kulturell och allmänbildad. uppsala internationella kortfilmfestival är grejer det.
blä blä.
nu har jag inget mer att säga. har en trötthet som börjar ta över hela min hjärnkapacitet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar