måndag

fläskläpp

dagen blev lite så som jag fasade för igår kväll när jag somnade så överlycklig som en människa kan vara. det tar på krafterna att vara sådär glad. och dagen idag har blivit helt hjälplös och ynklig. känner mig stressad men också alldeles för matt för att orka tänka på det. så jag ställer in mig på repressionmode. förtränger allt jag borde göra och sitter på mitt rum och försöker låta bli att frysa istället.

annars så känner jag mig lite lagom bortglömd bland utlandsresor, huvudvärkar, hemtentor, pojkvänner, läxor, datorbatterier, affärsplaner, studentkryssningar, halloweenkonserter, lan, utgångar, pendeltåg och matsalsbord.

och allra mest glömmer jag bort mig själv. och det faktum att jag inte är någon himla supermänniska som klarar av att göra tjugohundratrettiotre saker i veckan utan att få somna i soffan någon eftermiddag ibland eller sitta instängd på mitt rum och vägra prata med mina föräldrar. jag måste verkligen lära mig detta. speciellt måste jag lära mig att inte bli så himla tokig när jag är GLAAAD och planera in tusen nya saker. men det är på väg. har tackat nej till att åka till stockholm i helgen. bra det i alla fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar