fredag

gitarrfodral

nejmen hejmen

min hjärna är fylld av grejer och planer och tankar och damm.
har precis totalstädat mitt rum, vilket resulterade i en ny färg på min matta och återfinnandet av ett golv. förstår inte varför jag inte kan städa mitt rum förrän det ser ut som att det har varit ett smärre krig där inne.
sen ska ska jag snart sminka mig och sisådär, äta middag och sedan gå till bussen. ska nämligen först hem till amanda och sedan blir det utgång! festligt värre! har ju bara hunnit gå ut en gång i uppsala sedan jag blev arton.

nu blire tonfisk till middag! SOM JAG LÄNGTAT EFTER DENNA UNDERBARA FISK. enda sedan jag tog flyget hem från gatwick och smaskade på en tonfiskbaguette från pret har jag tjatat ständigt om tonfisk. muuums :DDDDDD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar