tisdag

OLOndon!!!!!!

jag håller kanske på att bli lite tokig. råkar både skratta för mig själv på bussar och prata för mig själv i korridorer. är rädd för ett par ögon. men absolut inte för att de är läskiga eller så. det är bara det att de är så jädra snälla. och tittar på mig så himla snällt. och lite för länge. så lite för länge att jag hinner bli lagom nervös och flackig med blicken och skakig i händerna.
åh. nu började taio cruz sjunga om sina händer i spotify. från min otroligt blandade höstlista. allt från fin mysig gitarrpop till dynamite dunk dunk dunk innehåller den.
dynamite är den officiella londonlåten. eftersom den spelades lite då och då mest hela tiden när vi var där och dansade på engelska pubgolv.
jag orkar inte försöka beskriva hur jag känner mig för stunden. förutom rädd och lite elak.
här kommer jag och joffan, från två olika kvällar när vi hörde dynamite.
yeah yeah.
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar