söndag

OOH IT'S GETTING COLDER. THE LEAVES ARE FALLING.

på tal om tid så lyckades min hjärna komma på den smarta idén att jag skulle ta bussen in till stan som gick samtidigt som gympapasset skulle börja. och detta insåg jag tio minuter innan den bussen jag egentligen borde tagit skulle gått. och då skulle jag ha gått för fem minuter sedan. så idag får det bli jogging i stället. hemma på björklingsk mark. sparar tid på det viset. och hösten är väldigt vacker idag.
som den även var i fredags, när vi var med klassen i stockholm. älskade 3B. vi som aldrig riktigt klarat av det här med att vara normala. <3
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

2 kommentarer:

  1. alltid när jag försöker le ser jag ut som en mäklare. jag förstår inte.

    SvaraRadera
  2. amanda: en SNUGG mäklare om jag får be i så fall! haha <4 :)

    SvaraRadera