söndag

sara och hösten, del2

jag har en trötthetskänsla i min kropp som endast brukar existera när jag har feber och förkylningar och baciller inom räckhåll.
i och för sig vaknade jag med lite halsont igår morse. som en klump. men jag känner mig absolut inte sjuk idag. bortsett från trötthetskänslan då.

jag har, säkert sist av alla i hela världen, sett avatar nu. och den var faktiskt bra. jag har bara varit väldigt irriterad på att filmen fått all uppmärksamhet för att den kostade x antal miljarder att göra. inte har jag trott att den varit nåt att ha.
men jo. jag gillade den. håller inte med om "AAAH DET BÄSTA JAG HAR SETT". inte heller riktigt om den så klassiska "Pochahontas men med mycket bättre effekter."
jag är någonstans mitt emellan. eller så är jag inte det. haha. jag vet inte. men jag tyckte om den. tyckte att den var väldigt vacker. men fortfarande tycker jag att 500 miljoner DOLLAR är en löjlig summa. om jag hade 500 miljoner dollar skulle jag inte kasta bort dem på en film baserad på en mix av massa kända historier (bland annat pochahontas då)
och så känns det lite som att han motsäger sig själv. på något vis.
äh.
eftersom alla redan sett denna film så är det inte riktigt någon idé att skriva mycket mer om den känner jag.

annars så måste jag försöka med någonting mycket viktigt inom en inte allt för lång tid. jag håller på att tyna bort här. samtidigt som jag håller på att explodera. woah.

HÄR ÄR, del två, av bilderna från förra helgen.
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

2 kommentarer:

  1. den 4e är så muuuuuumsfint redigerat!

    SvaraRadera
  2. JÄTTEVACKERT FREJA! <3 och en jättevacker sara :)

    SvaraRadera