tisdag

abstinens och

Det blev inget pulkaåkande.
istället sitter jag här och tappar min hjärna.

jag har lust att fylla i någon rolig lista. men det finns inga roliga. därför hittar jag härmed på en egen. som antagligen kommer bli en salig blandning av alla listor som jag någonsin läst.

Vad jag äger för namn: Freja Emelia Ruth Arvidsson. Jag hade kunnat heta Byström om jag inte hade fått pappas efternamn. Det hade varit fult och konstigt. och ganska fint.
Vad mitt allra coolaste tidsfördriv är: Jag tänker mycket. Men det coolaste jag gör är nog att... SITTA VID DATORN IBLAND. för det är så udda och jag tror att ingen alls på hela min skola har det som hobby.
Saker som bränner hål i huvudet på mig: Uppgifter som aldrig tar slut. Till exempel matteuppgifter som går ända till Q. alltså a,b,c,d,e,f,g,h,i,j,k,l,m,n,o,p,q. Och folk som tjatar. Och stress. (jag är ju värsta orginell idag! :D)
Saker som lägger sig som ett plåster runt hjärtat på mig: Att titta på scrubs och äta mackor och dricka te är mitt absolut bästa botemedel. Andra saker som känns bra är att göra något fint åt sina håltimmar. Att spela gitarr. Att prata om känslor med folk. Att prata med folk överhuvudtaget. ATT ÅSTADKOMMA SAKER.
Hur jag vill att min begravning ska se ut: haha! jag vet inte varför jag tar frågor som jag inte kan svara på. XD men jag vet inte hur jag vill att min begravning ska se ut... jag vill bli inlagd i en piñata och sedan upphängd i kyrkotaket. Sedan ska någon få slå hål på den så att jag ramlar ut och börjar leva igen. Jag vill inte dö. Jag vill inte ha någon begravning. I alla fall inte som har innebörden GRAV. alltså grävas ner. hahaha. jag är trött. XD
Den mest använda frisyren: uppsatt. dessvärre. jag försöker få ändring på det men det går inte alls bra. mitt hår blir bara elektriskt och flygigt. Tror det är dags att börja med vattenkammat.
Den finaste / fulaste julaftonen: den finaste var I INDIEN. det var egentligen inte en direkt julafton men vi var i indien för bövelen! behöver jag säga så mycket mer??? den fulaste var när jag och sara låg i varsitt hörn av soffan invirade i täcken och kuddar med 40 grader feber i var. det var en riktigt klen jul. och tom. eftersom ingen vågade träffa oss och våra baciller.
skostorlek: allt från trettionio till fyrtioett! och med denna väldigt personliga fråga avslutar jag. jag orkar inte skriva mer nu. nästa gång snor jag en lista.
nu minsann! nu ska jag spela gitarr! och sedan tänker jag dricka te!

2 kommentarer:

  1. Åååh, sånna där mattetal är verkligen pain in the ass >.< Det är som om man får typ ett prov på typ 100 sidor, då känns det bara omöjligt och jag lägger av :O Lagom är det bästa svenska ordet som finns, därför borde allt vara lagom.
    sv: Haha jaa, måste ju säga att Neos skratt är härligt :]]

    SvaraRadera
  2. dennis:
    och det konstiga är att ordet lagom inte finns på engelska till exempel! :o
    det är ju ett finfint ord!!

    SvaraRadera