lördag

hjärnsubstans hej hej hej KORVSTRÅGANÖFFF

BRA DAG!!!
med stora versaler och en utropsteckensparad efter sig.
i och för sig är denna dag inte slut än. jag ska till skuttunge och skutta omkring.
haha. jag kommer ihåg när jag var liten och stod och skrattade i säkert flera år åt namnet skuttunge. att det säkert bodde massa små skuttande ungar där.
HÅHÅ.
jag var ju ett roligt och lättroat barn.

Men det är dit jag ska i alla fall.
Ingen pankakstårta idag men det löser sig säkert.

Jag har inget vettigt alls att säga. Min hjärna känns väldigt frånvarande. Jag råkade säga hejdå till busschauffören när jag klev på bussen. och när jag skulle skicka ett sms om det till linn så lyckades jag inte stava till busschaufför. jag skrev allt ifrån busschoufför till busschaoufouör.
och nu sitter jag här och höhöhöhö.
jag vill spara det här överdrivna och knasiga och jag vill åka till indien. fast det vill jag ju alltid så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar