söndag

HEJ!

alltså jag tycker inte riktigt om mig själv fortfarande...
men just nu känns det faktiskt inte som att alla världens skyskrapor finns för att falla samman rakt på min tunna kropp och mitt svaga hjärta. och min dumma hjärna.
jag har klätt om min blogg men jag ska peta på den lite mer. efter att jag pluggat lite.

OCH jag vill vifta med armarna och skutta lite för spotify. Spotify är för er som inte vet ett musikprogram där man kan lyssna på ungefär... all musik (förutom kents låt på drift... fast den kan man ladda ner gratis på kent.nu, så det löste sig. :D) och det tar ingen tid att ladda och jag har hittat massa okända the kooks låtar och massa okända regina spektor låtar och hej min trötta själ blir varm och lycklig och levande igen.
även om jag simmade idag.
det var jobbigt.
fast inte lika jobbigt som ångesten.

2 kommentarer:

  1. Haha du har också fastnat för Regina Spektor. Har iofs inte fastnat själv än men vet många andra som har.

    Du vet att jag finns här när ångesten knackar på och stör <3

    SvaraRadera
  2. Johanna:
    Ångesten har gått sin väg nu, men tack <3

    SvaraRadera