torsdag

om det är någon som är jobbig så är det jag - inte till för att läsas...

dags att rensa huvudet!

egentligen ska jag skriva in mina tankar i min dagbok och stänga in dem där. det blir personligare så. och hemligare.
men det går fortare att skriva när man sitter vid en dator och av någon anledning vill jag just denna kväll inte stänga in mina tankar i en bok.

det har hänt skumma saker idag. en viss människa som jag irriterar mig på från topp till tå CHOCKADE MIG REJÄLT IDAG. jag har inte den blekaste vem eller hur många som läser här eftersom statistiken som jag brukar kolla har frasats sönder så därför vågar jag varken skriva namn eller händelse. kan bli alldeles för uppenbart då. men i alla fall... en människa som jag irriterar mig på chockade mig. genom att göra ett visst ljud och därmed bevisa en viss misstanke och därmed placera om allt som jag trodde att jag hade koll på. men ja jo hur irriterande denna människa än må vara så är det väl alltid trevligt för honom. fast nej. jag är fortfarande väldigt misstänksam om detta!!
en annan skum sak som hänt idag är angående ett kompispar av den skummaste graden. jag och joffan är båda mycket misstänksamma till dessa två pojkar eftersom de på matten alltid sitter bredvid varandra och kallpratar i alla fall lite men utanför skolan är de... jättekonstiga!! det är som att de är tvugna att vara med varandra... men ändå inte vill prata med varandra... och ändå så går de nästan tillsammans och sätter sig nästan bredvid varandra på bussar.
på bussen idag satt de bredvid varandra.
och sa inte ett knyst.
det var så att de knappt andades.
jag satt bakom och iaktog.

det hade nog varit bättre om jag skrivit dagbok i alla fall.
haha, det här är mitt tredje blogginlägg idag... i och för sig kommer det att placeras som att det är skrivet på torsdagen, eftersom klockan är tolv.
alltså är det redan torsdag.
uh.
jag vill inte ha torsdag.
jag vill ha måndag, onsdag eller fredag. eller helg.
fast nej!
jag ska inte klaga!
eller jo!
usch
jag är snurrig.
och sitter krokigt i ryggen och borde verkligen sova.
det är bara det att
jag har tappat orken nu igen.
det var längesen jag tappade orken sist. eller så var det inte det. jag är senil också. och gammal och benskör och snubblar på bananskal och linor.

man kan faktiskt halka på ett bananskal, jag har testat. inte för att jag halkade... men jag gled lite.

och egentligen mår jag nog bra.
jag har druckit dödadjurmycket varm oboy idag. jag har pratat mycket och jag har tittat på tv ganska mycket. i och för sig har jag inte ätit någon middag... kan vara där det ligger och gnager.
men jag har stoppat min mage full med mackor och start och varm oboy såklart!
äh! nu känns det lite bättre i alla fall! nu ska jag röja bort diverse väskor och papper från min säng och somna så att jag inte försover mig i morgon. det vore en smärre katastrof eftersom jag kammade mitt hår ikväll med saras superborste. mest på skoj. och det blev ganska skojigt. jag fick platt huvud och meslockar.

2 kommentarer:

  1. "genom att göra ett visst ljud och därmed bevisa en viss misstanke och därmed placera om allt som jag trodde att jag hade koll på."

    den irriterande människan har gjort det där ljudet många gånger väldigt synligt nu. Man kan undra, hur det kan komma sig. : o Jag trodde inte ens den irriterande människan... var sån. XD haha. om man nu får säga så.

    och ååh. *_* varm oboy.

    SvaraRadera
  2. Joffan: HAHAH XD klart du får säga så!! jag hade också mina aningar.. men nej de slog han minsann i bitar. jag antar att jag får försöka vara glad för hans skull och inte ledsen för hennes.
    aj, nu var jag lite för elak tror jag.. XD
    puss!

    SvaraRadera