söndag

hundronde inlägget

och därför ska det inte innehålla något speciellt alls.
skuttunge kunde ha roat mig mer igår. men jo ja kvällen slutade i alla fall ganska fint. vi satt och sjöng hallelujah och på vägen hem sladdade elin omkring på en parkering och jag fick sitta i baksätet som ett skrämt litet barn. :D

det är ju
tvåtusennio
tjugohundranio
nollnio
dos mil y nueve
2009

nu.
jag har inga nyårslöften för sånt ger mig bara exem i ögonen.
däremot har jag ändå lite fina löften. långsikt och kortsikt. jag ska fortsätta hålla mig borta från godis. och idag ska jag in och simma. usch. vilka bantningslöften. :o
men annars ska jag väl fortsätta försöka hitta ett stadigt och pålitligt självförtroende.
nu ska jag ta mitt pick och pack, och packa ner det.

typ två sekunder senare:
öh oj. det stämde inte alls med att detta var det hundronde inlägget. men nu räknar jag med sånt som inte är publicerat också.
så det så.
hejdå

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar