söndag

here comes the the call with strawberry hide and seek forever

oj! hej!
jag tänker så högt angående min blogg.
alltså att jag ska lägga ut massa fina bilder som visar vad jag gjort under dagen, och att jag ska lägga ut massa saker som jag skrivit.
det ska bli så nu!
jag ska skriva mindre nonsens, och mer fina och mysiga saker.
fast eftersom hela jag är ett virrvarr av nonsens och hyperprat så kommer det bli en hel del nonsens ändå. och svammel med för den delen.
men från och med nu blir det mer sno mammas kamera, mer skriva saker med lite tanke och lite mindre blablablötjatjofnisshöhöhö skrivande.
det här inlägget kan ni i och för sig blunda för då... men jag tyckte ni behövde få lite info.
nu ska jag öva på gitarrläxan i väntan på att Linn ska slå en pling!
det här har varit värsta telefonpratardagen. och cheesecakebakardagen. och sjungadagen.
mmmmm söndagar är sega och HÄRLIGA! <3

1 kommentar: