måndag

Laleh sjunger också fint

Två gånger har det hänt nu.
Gatlyktor som slocknar precis när jag går förbi.

och jag får ett smärre utbrott snart!
föresten borde motsatsen till
utbrott
vara
inbrott

det är det ju inte alls det.

jag har inte tid. önskar att man kunde spara det på burk eller i en låda. tid alltså. och plocka fram lite när man kände att man tycker att klockan blivit för mycket, nu igen.
fast jo ja genomfarten är fint.
jag är också lite fin ibland.

UHHHHHHHHHH
ingenting hänger ihop och sitter samman just nu.
allting har rasat samman till små små elektroner, neutroner och protoner nu.
jag borde sova, äta några mackor eller så.

men sånt tjafs!
nu ska jag spela gitarr och låta någon göra inbrott på mitt utbrott.

3 kommentarer:

  1. Laleh i mitt hjärta <3

    SvaraRadera
  2. Det har hänt för mig med, att gatlycktorna slocknar när man går förbi, det är rätt så läskigt.

    SvaraRadera
  3. Johanna: JA!! Laleh är jättefin! <3

    Joakim: VET DU VAD?! XD det hände i morse igen.. MEN SAMMA GATLYKTA!!! XD

    SvaraRadera