lördag

invärtes trassel yo

jag mår riktigt konstigt för tillfället. jag är argare än nästan någonsin även om det mesta har gått över nu. jag har ett hjärta som slår några extraslag då och då. extra hårt. jag har en hjärna som arbetar på högvarv och i min mage känns det... på nåt sätt fel.
jag antar att jag får skylla mig själv.
eftersom jag och sara har suttit i våran soffa i fyra timmar och knarkat de halvt dolda. SVTs serie de halt dolda alltså. som jonas gardell har skrivit manus till.
den gjorde mig så arg.
så ledsen.
så galen.

och ändå var den så bra.
nu känner jag mig konstig och urspårad.
om ni tycker dessa symptom låter som något ni vill ha, eller om ni känner att ni har missat någonting (vilket ni verkligen har om ni inte har sett denna fasansfulla serie) så råder jag er att klicka HÄR.
(dock kanske ni inte borde se alla fyra avsnitten i sträck...)
puss!

4 kommentarer:

  1. jag har läst alla inlägg som fanns på framsidan nu. tyvärr orkar jag inte kommentera alla.
    jag är så dålig. vill bara ha fredag. <3

    SvaraRadera
  2. du är inte alls dålig.
    nu pratar pappa med peter.
    hela din familj ska komma hit.
    vi blir inte fattiga!

    SvaraRadera
  3. eeh, jag har aldrig hört talas om den. : o
    Får ta och kolla in då alltså. XD

    SvaraRadera
  4. ja kolla in den!!! den är BRRAAAA.
    jobbig dock.

    SvaraRadera