tisdag

snöslask i mina skor, i mitt hår, i mina ögon, i mitt hjärta.

DET FÖRRA INLÄGGET
gav mig bara prestationsångest vilket ledde till att jag inte riktigt vågade placera mina fingertoppar på tangenterna för att bara låta orden springa fram huller om buller.
jag tycker ju om huller om buller.

jag ska däremot försöka ta mer bilder, när jag har en kamera. eftersom min kära canonkamera dog, blott två år gammal, så är det lite knepigt att ta bilder för tillfället. visst... jag skulle ju alltid kunna rita det jag gör. men eftersom det redan nu är lite ont om tid ibland så finns det nog bättre lösningar.

jag har föresten en glad klump i magen.
hej glada klump. du får gärna stanna.
jag känner mig kreativ
(!!!!!)
och jag tror jag ska åka pulka snart.

bara för att jag skrev rita innan så råkade jag klicka upp paint och rita någon blandning av min dag där.

Det har snöat massa idag. och slaskat en massa.
plus att jag trodde åttahundratjugoettan skulle gå sönder på vägen hem. Gula bussar som det står 821 Tierp på är inte pålitliga. Det har hänt mig två gånger att de har gått sönder.
Nu ska jag slå en pling till rebecka. Jag vet inte om jag orkar ta mig ända till den stora pulkagropen. det är långt och mina ben kommer behöva ta flera kliv. men det kanske finns någon annan backe. någonstans.
puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar