torsdag

HIDE AND SEEK LIKSOOOOM



jag har hela en miljon byte med bilder på mitt blåa usbminne.
dessa vackerheter ska jag strö ut över mina blogginlägg.

just nu sitter jag i skräddarställning i våran soffa och jag har ingen extratid i bakfickan att plocka fram. jag har inga läxor heller.
jag har köpt ett fint teaterkort nu.
jag har gått på teater idag.

när jag och elin spådde varandra i tarotkort och inte fattade någonting av allt svammel så fanns det ändå en sak som lät lite begripligt. jag fick nåt kort som hette någonting mystiskt. något för mystiskt för min hjärna att memorera. i vilket fall som helst: det som det kortet ville säga var något i stil med att jag är bra som jag är. att jag är ett mirakel så som gud heller zen eller mamma och pappa har skapat mig, att jag måste sluta försöka bli ett mirakel.
det är nog ganska sant.
jag tolkar det i alla fall som att jag borde sluta tänka så himla mycket på allting. fast nej. jag måste ändå hålla på och planera allting så att mitt liv inte rinner ut i någon sandstand och fastnar mellan någons tår för att sedan följa med och fastna på en grå dörrmatta.
därför så planerar jag.
jag orkar inte skriva ner mina planer här för då går de bara i kras.
jag kommer inte hitta någon praktikplats till exempel.
så jag får väl hjälpa olandsbarnen med deras musikal, och gå på mina hemskt underhållande spanskalektioner.
uhum. och godnatt! <3

4 kommentarer:

  1. Ja Freja, du är bra som du är, du är ett mirakel!=) Ha det bra, nu ska jag till crille :D
    sv:Haha jaa, det är trevligt där!:)

    SvaraRadera
  2. Dennis:
    haha, kanske... :o :D

    och förlåt om jag snodde emil och valle idag! : P

    SvaraRadera
  3. himmel och helvete jag dör.
    jag är allmänt efter, allmänt dålig.
    du har gjort om hela din design! när sjutton hände det? du har typ hundra nya inlägg som ja ginte läst. såklart glömde jag bort att bokmärka på det där mysko sättet du sa. nu tänker jag fan kolla tågbiljetter till den 30e. jag dör här. jättemycket. är snart bara en kropp som går runt som en jävla zombie.
    puss.

    SvaraRadera
  4. Linn:
    ja. bli bättre på att läsa. :)

    och designen hände för nån vecka sen... men den ska ändras.. när jag orkar!

    SvaraRadera