tisdag

dumma dumma dag

eftersom jag redan klagat så överdrivet jättemycket om denna äckliga fula dag tänker jag sätta ett stop för det.
här och nu.

sådär.

annars så är klockan ganska lite och jag sitter i min säng och spelar gitarr och sjunger hide and seek. den låten är fin.
jag är trasig och stressad eller så är det hormonerna som bråkar nu igen. :o
jag ska spela lite bob dylan och sedan krypa ner under mitt täcke. i morgon har jag ingen sånglektion. den ersattes av en sovmorgon. och det här är den enda gången jag tänker muttra lite åt en sovmorgon.
mjä mjä allt det vettiga jag hade i huvudet har runnit ut genom öronen.
lyktstolpen som slocknade igår slocknade idag igen när jag gick förbi. hummm.
i morgon är det onsdag. jag ska klistra fast en trevligt ansikte utanpå mitt och försöka på praktikplats.
usch
hejdå
och nu ber jag till någon gud
att i morgon ska bli en
annorlunda dag!

2 kommentarer:

  1. Kände ungefär detsamma för den här sovmorgonen <.<

    SvaraRadera
  2. jaa... jag vill ha sång ju!! men nu är det bara en vecka kvar. : )

    (jag försöker vara positiv jag...)

    SvaraRadera