söndag

asdfghjklö


jag vill ha mina gula jeans på mina ben igen.
men nej nej såklart ska jag ha växt ur dem.

JAG HAR
varit i gottsunda idag. med valle, ellen och emil. det var trevligt! även om vi hyrde Edward scissorhands bara för att inse, när vi kommit hem till emil, att det var fel film som låg i fodralet. den där dumma blinda mannen som jobbade i videobutiken gjorde så att vi fick se en jobbig film om manliga strippor i stället. öh.
fast sen spurtade emil och valle tillbaka och fick den rätta filmen. som för övrigt var väldigt vacker. Tim burton är konstnärlig. och ser ut som Lasse Åberg lite grann.


Nu HAR JAG HELA MAGEN FULL MED SOCKERKAKA.
jag har skrattat lagom mycket åt fula dallerhakor.
uhuhuhu. jag orkar inte skriva begripligt.
hejdå och hej borsta tänderna!!!!

3 kommentarer:

  1. Aw, dom byxorna var ju ascoola :( Och den filmen <3 xD

    SvaraRadera
  2. bilden är bedorande söta du :) och du skriver så mycket och jag hinner inte med alls för att jag läser som en snigel och sniglar gillar inte att läsa (iallafall inte detta år 2009 tror jag minsann) sorry, puss!

    SvaraRadera
  3. Dennis:
    JAG VET!!! jag ska spara pengar nu till ett par nya!! :D


    Rebecka:
    jag vet aatt jag skriver mycket!
    och idag hade jag tänkt skriva mer! dock har jag råkat göra ingenting och låtit tiden rinna ivgä. UNDERART!
    men alltså du behöver ju inte läsa allt. om du läser lite blir jag glad! :)

    SvaraRadera