söndag

intressanta fakta för intressanta läsare

dessa nätter.
och last fm spelar musik för mig.

mina föräldrar kan tydligen vara hyffsat normala och trevliga ibland.
jag har min mage full av brieost och det försvunna pärongrape-teet som jag hittade igen.
känner för att klä om min blogg. den ser ut som en gigantisk pepparkaka.
jag känner mig fri från dubbelhakor och allt annat jox.
känner mig fri faktiskt.
lovet innehåller bara tre dagar till.
jag önskar att de ska föröka sig.

vi har två trådlösa telefoner nu.
harry potter på svenska blir fel.

jag har inga fräknar kvar.
och det är kallt i björklinge.

1 kommentar:

  1. Jaa jag vet :D Jag är faktiskt ganska glad att skolan börjar om.. Saknar alla så mycket :( Och ja, lovet har sprungit iväg för mig också.. Utan att knappt göra något. Hmm. Men i Uppsala finns det alltid saker att göra :]

    SvaraRadera