torsdag

anonym

nu åker mina föräldrar till akuten.

min mamma lyckades för en stund sedan bränna sin hand på spisen. det var läskigt.
jag känner mig liten och rädd och tung i huvudet.
det är nog egentligen inte så farligt men jag tycker inte om när vuxna skriker till.
vuxna ska vara tåliga och gjorda av järn och vuxna ska inte kunna ha ont.
jag är så naiv som fortfarande tänker så här efter att ha sett båda mina föräldrar gråta. men det är bara det att det blir så fel... jag känner mig fortfarande som den där lilla fyraåriga ungen som satte handen på plattan och fick massa små fula småblåsor i min hand och litervis med tårar i ögonen ansiktet och skrik skrik skrik överallt.
det är småbarn som ska bränna sig på spisar.
inte min mamma.

men usch
jag är en sådan jämmerjänta.
det är inte mig det är synd om.

____________________

lite senare:
mamma och pappa är inte hemkomna än.
rättså party ändå.
fast det där var dumt sagt.
MEN
om ni inte har lika kul som mig och sara kan ni alltid lyssna på detta.
det är barnradio. BARNRADIO.
alltså hahahahah
lyssna speciellt ifrån 2.47. där spårar det ur totalt.
LAZLO EN MI CORAZON

2 kommentarer:

  1. Haha, du vet, mina ninjamoves ;):D

    SvaraRadera
  2. det är hemskt att se vuxna gråta, man känner sig verkligen vulnerable då. blääääää jag har för många hemska minnen om det. THINK HAPPY THOUGHTS, THINK HAPPY THOUGHTS. ÅH SYNACKY <3 HEJ.

    SvaraRadera