tisdag

rabarbersaft är gott




för er information så är det självaste julafton i morgon.

jag har noll julkänslor. nada. ingenting.

jag har brutit mitt löfte att inte äta godis för jag smakade en mozartkula igår och även om jag inte tycker om marzipan så var den där godisen den godaste jag någonsin ätit. kanske i alla fall.
idag ska jag och sara äta frukost, baka hallongrottor, slå in paket och öh jag vet inte. jag tänker inte slösa bort min dag på ingenting. det känns som att jag alltid gör det på lov. sitter hemma i pyamas och glor och orkar mest ingenting. jag tycker inte om känslan av att inte åstadkomma någonting.

jag mediterade igår. det gick inget bra. jag höll på att somna hela tiden.
i morgon är det jul.
jovisst.

1 kommentar:

  1. jag blir lite avundsjuk.
    jag vill vara mer som du.

    SvaraRadera