söndag

zach braff uppdaterar inte sin blogg

och det är det inte så många andra som gör för den delen heller.
jag behöver fler bloggar att bevaka. så hej om du har en blogg som du tycker jag ska läsa; säg till :D

men! jag har ju utlovat bilder ifrån helgen! och nu sitter jag här en söndagseftermiddag som denna med scones i min mage och kent i mina öron och har helt enkelt inte så mycket annat för mig än att ladda in lite fina bilder.


det hela började med lasergame. jag är galen och tokig i lasergame och lyckades riva en skydd och ähum hittade nästan aldrig basen och tjuuuhuu lasergame är kul. notera föresten männen i bakgrunden. de dansade på dansmattor (eller maskiner kanske man ska kalla det) FORTSOMFAN. läskigt ultrasnabbt!!


höhöhöhöhöhöhöhöhö. bussresor är en självklarhet när man bor där man bor. men jo. smygfoto. x)


sedan svärmade vi in 11 personer på kantarellen pizzeria!


(lägg märke till min coola partymin!)




och ja. självklart sjöng vi singstar. singstar tycker inte om mig. men brandsta city släckers i mitt hjärta juuuu....


jag roade mig med dessa två människor. jag saknar dem. fast jo juste! louise är ju hemma nu :D


snygglortar <3


men jo. det var kuuul :D


.....



sen var det in till stan och glo som gällde. som sagt lyckades jag köpa alla julklappar. :D)))




9 kommentarer:

  1. Jag har varit jättedålig på att uppdatera min blogg senaste veckan. Men ändring är på g :D

    SvaraRadera
  2. Vad i hela friden har Dennis för sig uppe i Piteå förresten eftersom att han uppenbarligen inte hinner blogga så att vi har koll på vad han har för sig medans vi andra sitter här nere och längtar ihjäl oss efter honom? Pah...

    SvaraRadera
  3. Johanna:
    BRA att du ska uppdatera din blogg! :D och jaaaa... undrar var dennis håller hus! :O
    puss!

    SvaraRadera
  4. Du är välkommen att läsa min blogg :)! ahhah.blogg.se

    SvaraRadera
  5. Pah.. den lusen säger att han slutat.. Kommer inte hålla länge när han kommit tillbaka till Uppsala. Sådässå! :D
    Ser att du vart riktigt kär i din tröja också :D

    SvaraRadera
  6. johanna:
    vadå slutat?! :O


    och jooo... den är fin tröjan min :D

    SvaraRadera
  7. haha vad fina bilder, fulla på glögg människor, brade!

    SvaraRadera
  8. rebecka:
    jaa. jag vet :D
    det är tur att linn mästerfotograferar lite. jag är väldans dålig på det..
    och jo ja visst, jättefulla på glögg.... :o

    SvaraRadera
  9. Du får få Linn att flytta hit ^^
    hon var snäll ^^
    <3

    SvaraRadera