måndag

ett två sjuttiofem sex sju

urgh

det ligger femtionio stycken mozartkulor på mitt skrivbord och hela mitt rum är inklätt i en doft av mörk choklad och det luktar ggggott.

jag hade tänkt fota hela bakamozartkulorgrejen men

MIN KAMERA ÄR DÖENDE

när man startar den gnisslar den och när man försöker ta kort så gnisslar den och korten man tar blir ett enda blurr.


dessutom var det hösten 2006 som jag köpte denna kamera. det innebär att eventuella garantier säkert har gått ut och det innebär att det kommer kosta att laga den.
OCH eftersom jag har pengakris kommer det inte bli någon ny kamera på ett tag.

jag blir trött i huvudet av detta.
men nu har jag kompisar att ringa, rum att städa, mozartkulor att förpacka, kompisar att träffa, filmer att se och tankar att tänka.
fast jag är ledig dagarna i ända hinner jag inte med allt detta så som meditation, harry potter läsande och stickningar.
uh jag känner för att ta en paus från mig själv.
men icke då.
mjao och godnatt.

1 kommentar:

  1. den låten var så bra! fick nån flashback från när vi gick på gångvägen mellan lillskolan och affärn (eh varför där?) och typ smårbråkade om vilka siffror de var i låten XD jag har icke kommentreat bilderna i förra inlägget fast jag anta att du kan teleportera dig in i mina tankar och se min uppskattning. det var förrsten kalas att gå på stan med er, hade nog inte hittat så mycket julklappar annars eftersom jag var bajstrött och grinig. hoppas du får en.. jag vet inte hur du vill ha din julafton? mysig? trevlig? helcool? vit? random? =) hoppas den blir till något bra iaf och vi måste träffas allihop igen! pussar och pussar och kramar <3 /Louise

    SvaraRadera