söndag

spenatsoppa


jag och min syster har kastat en massa skrik och andra onödigheter på varandra den senaste veckan. kan bero väldigt mycket på mig eftersom jag har något slags inre humörsuppror som slåss i min mage. som blir till ord. som blir till fulheter.
men just nu känns det bra och min plan är att nu denna vecka skriva så många onödiga och nödiga blogginlägg att ni riktigt storknar. ni behöver inte läsa allt. inte ens lite. bara något. inte ens det heller egentligen. bara ni låtsas att ni tittar lite.

mössan som jag petade på, jag inte köpte, jag förälskade mig i, som tog sluuuuuuuuut....
finns fortfarande på hm.com och den står högt upp på min önskelista. jag har klart och tydligt sagt till pappa att jag önskar mig den här i julklapp, på ett villkor, att jag får den.

5 kommentarer:

  1. åh den är så fin. om jag inte gillade min så mycket så skulle du få den!

    SvaraRadera
  2. Hannah:
    Ja! den är JÄTTEFIN. men jag tror faktiskt att jag kommer att få den i julklapp. jag håller båda mina tummar.

    SvaraRadera
  3. hahaha den där mössan påminner mej om en vacker visningsbild på skajp XD you know darling <3

    SvaraRadera
  4. och så var jag tvungen att kommentera fantastiska rubriker!!! you make me smile baby och dessutom påminner dem om någon bra bok jag läste förut som också hade kapitel namn som inte riktigt hade med innehållet att göra(uräkta om jag misstolkar nu, du kanske har någon djup mening bakom dem) jag tror visst du också hade läst den boken och du tyckte den inte var bra eller nått. jössses vad jag skriver och jag skulle ju sluta töntskriva på engelska.. blärk

    SvaraRadera
  5. LOUISE:
    alltså aaaaaaaaaaah!!!
    jag vill gifta mig med dina kommentarer <33

    och nej... rubriken har ingen djup mening alls. det är bara nåt plock från min hjärna.
    på fredag kommer du och förfinar björklinge. freja är en glad snorunge! :D

    SvaraRadera