onsdag

god natt

klockan är en kvart innan tolv. UH

jag kom hem för ca en timme sedan. tierpsbussen gav mig skjuts hem ifrån en viss mycket fin poetryslamfinal.
och aaaaaaaaaaaah den galet bra poeten från förra gången vann hela grejsimojset även om jag är lite ledsen att han inte läste dikten om bilolyckor och mosade ansikten. dumt.
och jag har blivit lite överkörd av en rullstol jag har nästan gråtit för första gången på åratider (dock grät jag aldrig på utsidan..) jag har pratat med linn linn linn.
jag har sett vaksala torgs plast-is.
jag har proppat min mage full med kebab.
och som vanligt tänkt lite för mycket.

dock är jag ganska glad.
mycket trött

det luktar inget gott på mitt rum och
i morgon ska vi simma på idrotten
jag borde packa väskan nu
borde rensa mitt huvud
ta lite sömn
jag vill skriva poesi
hade fina ideer men jag
DOG PÅ BUSSEN
urk
usch
fy
blä

och jag träffade hannah och gabbi idag.
åhåjaja det var trevligt.
hela poesikretsen är trevlig. jag börjar känna igen en massa poeter och en massa lyssnare och han med rullstolen som nästan körde över mig är rolig. rolig, konstig och lite läskig.
han sa att jag hade fina kläder.
att jag va en designer.
haha!! vad är det för speciell utstrålning jag har som gamlingar gillar?!!!?!
han har sagt till mig förut att jag har fina kläder. jag är lite rädd för honom. i och för sig ska jag sluta med det. det är onödigt att vara rädd.
men gamla människor verkar tycka om mig.
det är läskigt.
klart slut
varulvstjut

2 kommentarer:

  1. Var Boff Trevlig? ^^
    Du har fiina kläder <33

    SvaraRadera
  2. hihi tack så mycket valter.
    och öh... jag pratade inte direkt med honom xD
    mest gömde mig lite fint XD

    SvaraRadera