torsdag

pepparkakor och mjölk

kors i mitt tak
bomber och granater
jesus och maria
göra petter
heliga pannkakor

för vet ni vad?

min webbsida är KLAR nu och nu har jag bara en halv A4:s motivering att skriva och det kan jag faktiskt ta i morgon. det här inlägget kommer dateras som den artonde december. det tycker jag inte stämmer eftersom det i min hjärna fortfarande är onsdag den 17.
idag har varit bra.
jag orkar inte skriva vad min dag har haft för recept eftersom mina ögonlock börjar kännas som uppslagsverk och eftersom min säng ser väääldigt skön ut.
jag saknar
louise
linn
valter
linnea
elin
rebecka

men tjohohohohohohoho!
i morgon är det LOV
på fredag har linnea kalas
sen någon gång är det nåt som kallas jul också. men det återkommer jag till.

jag avslutar med en bild som jag tillägnar amanda. det är min gamla sköldpadda, in action.

1 kommentar: