torsdag

en känsla är INTE ett substantiv

det går ju liksom inte ens att namnge.
och absolut inte att se och man kan inte placera det i plural, inte dela upp det i singular. och hej jag förstår mig inte på mig själv.

julafton var fint.
JAG FICK MÖSSAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

och jag ska försöka att låta bli att bli avundsjuk och sådär i år. ganska misslyckat egentligen. eftersom en viss kusin åker till sydafrika i morgon eller så och
ja

mina ögon tål föresten inte smink längre....
efter några timmar igår började mina ögon svida och ha sig och haha
jag har telefonskräck
det vill jag pilla bort.

och det sura är ditklistrat. jag var ett glatt julebarn igår. men jag skulle se sur ut för vi skulle fota det. av någon anledning... X)

2 kommentarer:

  1. du är så fin älskling
    så sjukt jättefin <3

    SvaraRadera
  2. linn:
    och du är obotligt och galet vacker!! <3

    SvaraRadera