tisdag

fladdermusbajs och öronvax



min dag har varit väldigt trevlig.
innehållandes leenden, skratt och en och annan fjäril.
inte ens att har jag ramlat på itgymnasiets hårda stengolv idag (jag säger bara halt golv, yllesockor och spring spring) gör något. det var mest kul.
min förkylning har för övrigt vunnit över mig och jag går omkring och snorar, snörvlar, hostar och harklar. men äh! förkylningar är inte så jättefarliga. att ha snor i näsan får mig ändå bara att känna mig lite extra snygg! och slemhosta låter faktiskt väldigt mysigt!
nej men... förkylning är inte så farligt. så långt talar jag sanning.

min webbsida är snart värd att kallas webbsida och klockan är bara åtta, i morgon slutar jag tidigt, och jag får sovmorgon eftersom digitalteknik är en avslutad kurs.

nu ska jag plugga matte och sedan dricka te och HIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHI
det är den här känslan jag vill spara i en ask och plocka fram nästa gång jag känner mig som en äcklig grottmänniska med världens äckligaste humörsvängningar.
men jag ska skriva ett visdomsord till mig själv här:
HEJ FREJA SOM ÄR ARG OCH SUR OCH LEDSEN. DET GÅR ÖVER. GANSKA SNART TROLIGEN. FNISS.

2 kommentarer:

  1. vad smart! det går ju att spara såna bra känslor.. borde göra det inför framtiden. jag vill också ramla. jag gjorde det första skoldagen, detvar ju inte så passande och därför var det inte särskilt kul, tyvärr. men grattis till en trevlig dag! det går bra att säga så va? jag blev däremot tafsad på idag. yuk. det var inte diskret heller. men hjälp ni förstår nog inte hur mycket jag längtar efter er just nu eftersom nui nog inte längtar etermig lika mycket och det är så gudomligt bra att vi ska träffas i helgen. tjipp tjopp kinaman

    SvaraRadera
  2. åh ack SÅ DU TROR ATT JAG INTE SAKNAR DIG VA?

    det var det dummaste mina öron skådat på länge. jag saknar dig en väldans massa. och jag vill höra om ALLT om detta tafsande... VAAAAAAAAAAAAAA!? XD

    puss och kalopps!

    SvaraRadera