måndag

jag har tappat räkningen. fniss.

måndag står vid min sida.

i och för sig har bussarna idag blivit försenade och krånglat och jag var tvungen att springa från den elaka trasiga tierpsbussen till den skabbiga björklingebussen för att komma hem, och på kuppen höll jag på att tappa ett himmelsblått garnnystan.
men annars så har dagen varit ganska så mys. på musiklektionen tävlade vi och även om jag inte kunde något alls förutom en endaste fråga så var det trrrevligt. dessutom övade vi på hallelujah.
jag ska medverka i fyra stycken uppträdanden på skolavslutningen tror jag. haha, har inte en aning om hur det lyckades bli så många. och med min stolta scenskräck får vi väl se hur det funkar. men jag hann i alla fall bli sexton år. inte så illa det.

den finaste saken idag var nog att träffa linnea och rebecka. det var längesen jag träffade linnea. så mycket längesen att jag inte riktigt minns när det var innan nyss. rebecka får jag träffa imorgon igen.
sen är det FREDAG som glänser i min almenacka.
fredag innehåller saker som en linn, ett kalas, lasergame, och en hel hög med goa människor.


igår GRÄT JAG.
i och för sig bara två ynka tårar och de grundade sig egentligen bara på att jag kände mig stressad och sådär. men jag mår bättre nu. jag känner mig bra igen.

4 kommentarer:

  1. wow there's a hallelujah moment here! jag satt precis och spelade den på gitarren och så läser jag att du gör det också. och jag kan intege upp min engelska. hjälp är det inte kishti som håller på sådär!? jag måste sluta!!! men shieet vad jag känner att jag stalkar dina inlägg hehe jag har nog björklingefriendsabstinens. och ett fucking engelskt språk i hälarna

    SvaraRadera
  2. mmmmmm. stalka gärna mina inlägg det ligger varmt i mitt hjärta ju.
    så det så och det är natt.
    jag borde sooova

    SvaraRadera
  3. amanda:
    hoppsan hejsan.
    det svenska språket är för krångligt för mig ibland.... XD

    SvaraRadera