onsdag

delikat jul





HEJ OCH GODDAG
min plan var att strejka lite från mitt bloggskrivande så att så många som möjligt skulle läsa min dikt* i det förra inlägget. men nu är det så att det är jul och jul innebär att man ska göra sig fin. det är kul att göra sig fin. det är kul med smink. i lagoma mängder. två gånger om året eller så. och bara jag känner mig fin betyder det att man måste snolåna sin systers kamera och ta bilder med sig själv som motiv. och det innebär att bilderna hamnar här eftersom de inte har någon annanstans att ta vägen.
men! detta betyder inte att ni får missa att läsa det förra inlägget.
seså, seså.



* ordet dikt är ett fult ord med eftersom poesi låter så överpretentiöst och eftersom det inte riktigt passar in använder jag ordet dikt.

7 kommentarer:

  1. God jul Freja, vad fin du är :)

    SvaraRadera
  2. Ni har samma ögon, men vart sitter resten av likheten? ;)

    SvaraRadera
  3. Jag älskar dig.
    egentligen har jag inte fler ord att beskriva med. men jag vill skriva ändå.
    Du är finast. Jag saknar dig redan. God jul älskling.
    (det är så jävla bra att du finns)

    SvaraRadera
  4. Joakim:
    God jul på dig med :D
    och tack :)

    SvaraRadera
  5. Johanna:
    Resten av likheten sitter i vårat kroppsspråk och i hur vi tänker. det konstiga är att folk som känner oss inte tycker att vi är så jättelika... Men däremot människor som träffar oss första gången brukar tycka vi är jättelika...

    SvaraRadera
  6. LINN:
    du är så BÄST.
    och vi ska hylla sj prio som fan och träffas en massa massa!
    jag tappar alltid orden i sånna här tillfällen... men puss älskling <3

    SvaraRadera
  7. JAg ÄLSKAR dina bilder <3333333
    och dig :)

    SvaraRadera