lördag

äggrörigt

jag har hittat ett stickmönster som jag ska följa snart.

det är snart jul öööööh och min moster ringde och jag måste skriva klart min önskelista.

jag har egentligen inte alls tid att sitta här och babbla i era ögon för tillfället!
idag ska min dag bestå av:
- lussebullebakning
- engelskaläxa
- webbsidetrassel
- påbörjastickning
- farmorbesök
- önskelisteskrivande
- gitarrspelande

och hey jag åt äggröra till frukost. det smakade stuvning.
hey inget av det jag ska göra idag räknas som riktiga ord.
det finns ju felstavningsprogram här och om jag skulle följa det roligaste alternativet på varje sak så skulle min dag se ut såhär istället:
- bevakningsbolag
- engelskvänliga
- vänsterprassel
- plastförpackning
- farmoderlig
- överskrivande
- juniorspelare

3 kommentarer:

  1. OMGOMG!!! Lussebullar <333
    ellar dig <3

    SvaraRadera
  2. SMAKADE DET STUVAD BLÖJA?!??!1+1+1+1+TURTLE FÖR DÅ VAR DET RÄTT GOTT VAAAAAA ?! *skriker i dina öron*

    SvaraRadera
  3. amanda:
    VA? XD
    jag smakade inte någon blöja vad jag vet.
    hahaha!

    SvaraRadera