lördag

det är lucia juuuu

i morgon minsann!
då måste jag släpa mig in till stora staden uppsala och köpa julklappar.

det trassliga börjar trassla upp sig. det känns bra. min plan med idag var att laga mig själv genom att helt enkelt vara snäll mot mig själv. jag har ätit skramblade ägg och städat mitt rum och tittar på scrubs.
dessutom har pappa bakat lussebullar (andra lussebullebaket nu...) och det luktar gggggott.
jag jobbar på min webbsida nu. någon överduktig människa som kan dreamweaver utan och innantill kan gärna få ramla in genom min skorsten.

elin har blivit sjuk den stackars stackaren.
valle är på utbildning hela helgen.
genomfarten har fyllt 30 år.
jag lovar nästan att jag ska vara duktig och skriva ett bättre blogg inlägg senare.
nu behöver jag eran hjälp.

vad tycker ni om min blivande webbsida? designen alltså!

2 kommentarer:

  1. LÄCKERT säger jag!!

    SvaraRadera
  2. rebecka:
    åhå, jag tackar :D
    nu ska jag bara få det att fungera också.... -.-

    SvaraRadera